W dniu 7 października 2021 r odbędzie się II Forum Marki Miejsca SPECIFICA – online. SPECIFICA to konferencja poświęcona marketingowi terytorialnemu. Jej pierwszą edycję, która odbyła się w październiku ubiegłego roku, zdominowała tematyka wpływu pandemii na turystykę, kulturę i rekreację, w tym ich komunikację marketingową.
Podczas tegorocznej edycji mowa będzie o:
- nowych trendach, które zdominowały zachowania polskich turystów podczas pandemii,
 - dobrych praktykach, w tym np. programie lojalnościowym uruchomionym w obecnym sezonie w województwie śląskim
 - planach władz Krakowa, dotyczących prowadzenia bardziej niż dotychczas zrównoważonej turystyki na terenie miasta.
 
Wspólnie z uczestnikami SPECIFICI będziemy chcieli znaleźć odpowiedzi na pytania:
- jak będzie wyglądał rynek turystyczny po pandemii,
 - jakie produkty, kompetencje i sposoby komunikacji zyskają na znaczeniu,
 - jakie produkty, kompetencje i sposoby komunikacji zaczną odchodzić w zapomnienie.
 
Prelegenci:
- Agnieszka Sikorska – Dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej
 - Małgorzata Wilk-Grzywna – Dyrektor Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego
 - Tomasz Stemplewski – niezależny ekspert ds. place brandingu
 - Tomasz Dulinicz – badacz rynku i opinii
 - Dr Jarosław Górski – współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc
 - Dr Bartłomiej Walas – Dziekan Wydziału Turystyki w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej
 - Adam Mikołajczyk – współzałożyciel i Prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.
 - Adam Kałucki – Prezes agencji Locativo
 
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Partnerem wydarzenia jest Śląska Organizacja Turystyczna.
Szczegóły dostępne są na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia:
Bezpośredni link do programu wydarzenia:
https://specifica.pl/wydarzenie/specifica-7-10-2021/
Strona wydarzenia na Facebooku:











