Kampania internetowa Śląskiego w Social Mediach ZOPOT Madryt i Rzym

07 lip, 2025 | Aktualności

W roku 2025 Śląska Organizacja Turystyczna rozpoczęła intensywną współpracę w Social Mediach z Zagranicznymi Ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej. Na przełomie maja i czerwca 2025 r. odbyły się dwie kampanie promocyjne w Internecie (w Social Mediach ) odnośnie regionu Śląskiego ZOPOT w Madrycie i Rzymie, kierowane na rynek hiszpański i włoski.

I Kampania regionu Śląskiego na rynku hiszpańskim pod hasłem „Descubre Polonia en vuelo directo” była akcją prowadzoną w mediach społecznościowych ZOPOT w Madrycie. Celem kampanii była promocja bezpośrednich połączeń lotniczych z Hiszpanii do Polski.

Na kampanię składał się płatny post/reklama (łącznie 25 formatów), w zależności od tego, gdzie META wyświetlała reklamę (Facebook Feed, Facebook Stories, Facebook Market Place, Instagram Stories, Feed, itd.) skierowany do mieszkańców Katalonii – połączenie lotnicze z Barcelony do Katowic. Termin realizacji kampanii 23.05-6.06.2025.

Uzyskany zasięg 220.371, z czego unikalni użytkownicy 158.302. Główny przedział wiekowy to grupy 25-34, 33-45 i 45-54 lata. 51% stanowili mężczyźni a 44% kobiety. Post płatny został powiązany z linkiem do artykułu na stronie www.polonia.travel (pełniącego rolę landing page). Dodatkowo opublikowano 4 posty organiczne na Facebooku i Instagramie w ramach „Tygodnia Śląskiego” (9-15 czerwca). Posty organiczne uzyskały zasięg 4.000 osób.

II Kampania regionu Śląskiego na rynku włoskim także była akcją prowadzoną w mediach społecznościowych – Facebook i Instagram. Na Facebooku opublikowano 5 postów, z czego 3 miały reklamę płatną, na Instagramie także opublikowano 5 postów, z czego 3 miały płatną reklamę. W sumie o łącznej kwocie 240 euro. 6Publikacja postów trwała w dniach 13-23.06, wspomagana reklamami Ads w dniach 13.06-30.06.

Główny przedział wiekowy to grupy (konfiguracje) 20-60 lat i 24-64 lata. Ogólne zasięgi kampanii w Social Mediach to: 214.062 wyświetleń, 185.952 impresji, 145.619 zasięgów, 3.699 interakcji.

Raport to pobrania: Podsumowanie kampanii ZOPOT Rzym i Madryt

 

Pozostałe w tej kategorii