Polskie Marki Turystyczne wybrane – aż 2 Marki i 1 Kandydat ze Śląskiego!
Polskie Marki Turystyczne wybrane!
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne”. Z województwa śląskiego Certyfikat otrzymały dwie marki: Beskidy i Śląsk Cieszyński, które znalazły się w gronie pięciu laureatów. A Tytuł Kandydata Polskiej Marki Turystycznej otrzymała Jura Krakowsko-Częstochowska.
16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się wręczenie tytułów w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne”. W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT oraz Robert Andrzejczyk, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Polska jest chętnie wybieranym kierunkiem zarówno przez rodaków, jak i obcokrajowców. Aby podtrzymać wzrostowe tendencje przyjazdów turystów, potrzebna jest współpraca na poziomie lokalnym m.in. właśnie po to powstał projekt „Polskie Marki Turystyczne”.
Najlepsi zarządcy marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: „Polska Marka Turystyczna” (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat” (uczestnik, który pretenduje do tytułu „Polskiej Marki Turystycznej”).
Tytuł „Polska Marka Turystyczna”:
- Marka Beskidy
- Kraina Lessowych Wąwozów
- Lublin
- Śląsk Cieszyński
- Toruń
Tytuł „Polska Marka Turystyczna – kandydat”:
- Jura Krakowsko-Częstochowska
- Mazury Zachodnie
- Puszcza Białowieska
- Szlak wokół Tatr
- Zamość
- Ziemia Świętego Krzyża
Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna”, otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.
Projekt „Polskie Marki Turystyczne” został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna.
Realizacja projektu przyczynia się do wzmacniania wizerunku Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, opartej o bogate zasoby kulturowe i przyrodnicze. Jego celem jest również poprawa jakości zarządzania rozwojem turystyki, podniesienie jakości świadczonych usług oraz zracjonalizowanie prowadzonych działań marketingowych na poziomie lokalnym
i regionalnym tak, aby ułatwić zarządzanie i promocję tzw. regionów turystycznych wykraczających poza granice administracyjne.
Więcej na stronie internetowej: https://www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/
Przeczytaj również
- ŚOT promuje region kulinarnie - RegioRest Festiwal
Zadaniem Śląskiej Organizacji Turystycznej jest szeroko pojęta promocja województwa śląskiego,... - RESTAURACJA CHARLOTTA na Szlaku Kulinarnym Śląskie Smaki!
Kolejna restauracja dołączyła do grona Szlaku Kulinarnego „Śląskie Smaki”.Restauracja ... - Dotacje dla branży HoReCa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła nabór wniosków na dotacje z Krajowego P... - Rozpoczynają się VII Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów i Blogerów
Przed nami siódma edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów i Blogerów. To kolejna odsłona tej wy... - ŚOT na Międzynarodowych Targach Turystyki Przemysłowej 2024
Śląska Organizacja Turystyczna reprezentowała województwo śląskie na Międzynarodowych Targach... - Badania ruchu turystycznego za 2023 rok
Badania ruchu turystycznego zlecane są przez Śląską Organizację Turystyczną każdego roku. Dzi... - Biuro ŚOT nieczynne w dniu 29.03.2024 r.
Informujemy, że w dniu 29.03.2024 r. biuro Śląskiej Organizacji Turystycznej będzie nieczynne. - Śląskie Smaki podczas Targów EkoTrendy w Bielsku-Białej
W dniach 16-17 marca 2024 podczas Targów EkoTrendy w Bielsku-Białej odbyła się pro... - Województwo śląskie na targach MTT Wrocław 2024
Województwo śląskie w dniach 22-24 kwietnia prezentowało ofertę turystyczną regionu na 15 edyc... - Rozstrzygnięto konkursy na dofinansowanie działań członków ŚOT w roku 2024
W dniu 18 marca br. Zarząd Śląskiej Organizacji Turystycznej podjął uchwały w sprawie dofinans...