Podróż studyjna influencerów z Krajów Zatoki Perskiej

Kontynuacja działań promocyjnych na rynku Krajów zatoki Perskiej. Znani influencerzy z milionowymi zasięgami odwiedzają region w celu...

Rowerowi blogerzy z Węgier w Śląskim – relacja z wizyty studyjnej

Pod koniec czerwca województwo śląskie gościło grupę blogerów rowerowych z Węgier, którzy przyjechali, by poznać najciekawsze trasy i atrakcje...

Śląskie w Rynku Turystycznym

W magazynie RYNEK TURYSTYCZNY ukazał się artykuł na temat atrakcji województwa śląskiego. RYNEK TURYSTYCZNY jest najpopularniejszym miesięcznikiem...

Śląskie Smaki w Rynku Turystycznym oraz Turystyce Kulinarnej 2025

W magazynie RYNEK TURYSTYCZNY ukazał się artykuł na temat XIX FESTIWALU ŚLĄSKIE SMAKI, natomiast w rocznym raporcie Turystka Kulinarna 2025 -...

Wizerunek Polski i Polaków w Hiszpanii 2025 – raport z badania

Na przełomie maja i czerwca tego roku Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła czwarte z kolei badanie wizerunku Polski i Polaków na jednym z...

Aktualności

II Silesia Meeting Day za nami

II Silesia Meeting Day za nami

Poznawanie przez doświadczenie to hasło, które w budowaniu wizerunku miejsca nabiera coraz większego znaczenia. Przekonali się o tym uczestnicy kolejnego spotkania dla konsorcjantów, które odbyło się na polu golfowym w Siemianowicach Śląskich. Oprócz networkigu,...

czytaj dalej